Hulp op afstand

Via ‘hulp op afstand’ kijkt een specialist mee op uw systeem. Zo kunnen we net zo veel doen als bij een bezoek aan huis of locatie. Het grote voordeel is dat u veel sneller geholpen kunt worden en er geen voorrijkosten zijn. Vanaf ons kantoor in Maassluis werken we samen als een team en u kijkt simpelweg mee hoe wij u probleem oplossen!

Onze computerexperts maken gebruik van een helpdesksysteem, het internet en verschillende tools (softwarematig gereedschap) om uw vraag of probleem te kunnen verhelpen. Doordat wij ons alleen maar bezig houden met service en ondersteuning zijn we zeer goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Voor snelle en juiste hulp is het belangrijk dat u zoveel mogelijk informatie voor handen hebt. Mocht u dat niet hebben, geen nood, we komen er wel uit.

Hulp op afstand

Kosten: 20 euro per kwartier inclusief BTW.

De meeste problemen lossen wij binnen 15 minuten voor u op.

Betaling: Direct aansluitend sturen wij u een betaal link.

Ja, ik wil graag gebruik maken van de hulp op afstand service

* Verplicht veld

Veel voorkomende problemen

  • Windows XP, VISTA, Windows 7, 8, 10 en MAC OSX problemen.
  • Windows Server 2003 / 2008 / 2012, Office 365.
  • Tablet en Smartphone: Iphone / Ipad / Android problemen.
  • Het beveiligen, versnellen en onderhouden van uw computer.
  • (Wifi) Printer instellen op het netwerk.
  • Wifi netwerk signaal stabieler maken.
  • Wifi repeaters / versterkers instellen.
  • Malafide Startpagina’s en Toolbars verwijderen.
  • Ongewenste Pop Up reclame verwijderen en blokkeren
  • Problemen met geluid of de beeldweergave.
  • Cloud instellingen en synchronisatie problemen, zoals Icloud, Dropbox, Skydrive, Google Sync, IMAP, Office 365.
  • Mailprogramma’s: o.a. Outlook 2000, XP, 2003, 2007, 2010, 2013 / 365, Outlook Express, windows (live) mail, incredimail, Mozilla Thunderbird.
  • De juiste instellingen bij Inkomende en uitgaande mail problemen.

  • Het verwijderen van Virussen, Malware, Ransomware etc.
  • Problemen met browsers, o.a. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
  • Modem en Router instellingen.
  • Netwerk problemen oplossen: o.a. het delen van computers en printers.
  • Problemen met NAS netwerk apparaten, (o.a. Synology) instellingen / configuraties oplossen.
  • Instellen en automatiseren Backup en synchronisatie van bestanden.
  • Vragen en problemen over Microsoft Office (instellingen van word, excel, outlook etc.) en Open Office.
  • Flash, Java en Active-X problemen.
  • Data recovery: Het redden/herstellen van verloren of verwijderde bestanden op de harde schijf.
  • Problemen met het Installeren van USB apparaten zoals Printers, Webcam, MP3 speler, etc.